Avtalerett

Gode, skriftlige avtaler kan forebygge misforståelser og konflikter. I prinsippet er det avtalefrihet innenfor lovens grenser, men ofte kan det oppstå tvil eller uenighet om hva som er avtalt.

Vi bistår med utarbeidelse, rådgivning og tolkning av alle typer avtaler, herunder blant annet kjøpsavtaler, husleieavtaler, samarbeidsavtaler, transportavtaler, ansettelsesavtaler, aksjonæravtaler mv.

Vi bistår naturligvis også med konflikthåndtering vedrørende avtaler, og om det ikke er mulig å løse konflikten i minnelighet kan vi bistå med prosedyre for retten.

Dersom inntektsforholdene og sakens karakter tilsier det, kan vi utføre oppdrag under den offentlige ordningen med fri rettshjelp.

Kontakt oss gjerne i dag for en uforpliktende samtale.

Send oss en henvendelse

Fyll inn skjema så tar vi kontakt med deg så snart som mulig. Obligatoriske felt er merket med *

Form2
Navn
E-post
Henvendelse
Send

Kontakt oss

Våre lokaler har en sentral beliggenhet i Storgata 2 i Gjøvik, med kort avstand til offentlig kommunikasjon og rettslokalene i Gjøvik tingrett.

Advokatene Storgata 2 ANS

Storgata 2, 2815 Gjøvik

Tlf: 61 18 18 60

Faks: 61 18 18 65